Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud je toto falsum, pak si ovšem někdo vskutku hraje velmi dobře.

http://www.ceskenovinky.eu/2015/05/08/nemel-ten-milos-zeman-opet-pravdu

0 0
možnosti
Foto

Je to falsum, dokonce jsem se mailem obrátil na redakci Teplického kurýra s tím, že jejich výtisk Přítomnosti je falešný, jako odpověď mi přišlo, že je přeci dole jasně napsáno - bez záruky - .

0 0
možnosti
VS

Můžu svatosvatě prohlásit, že jsem viděl u korunovačních klenotů opilého Miloše Zemana. Mám  k tomu několik milionů svědků. Jde o totální selhání české inteligence, zvláště Miloše Zemana.8-o

1 1
možnosti
Foto

Zdání může klamat. Jak to dobře vědí kouzelníci.

0 1
možnosti
Foto

Měl byste být ve svých úsudcích trochu opatrnější.

Pokud píšete, že jsem zjistil, že namísto inkriminovaného článku je v originále umístěna reklama. Spadl mi kámen ze srdce, že by pan Peroutka něco takového napsal, tak byste ještě měl si zajít podívat do knihovny na skutečný originál, co tam je.

Co když je falsum ta pdf fotokopie?  Myslím si tedy, že ne. ale platí, důvěřuj, ale prověřuj.

1 1
možnosti
TN

Z tohohle nic nevytlučete. Koukněte na Opráski.

1 0
možnosti
TN

Problém je na vaší straně. Neznáte Opráski sčeskí historje.

0 0
možnosti
Foto

Ano, jistě ale není lepšího postupu pro falsifikátora než umístit třeba mírně upravený originál na nedůvěryhodný web, aby tomu originálu nikdo nevěřil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 11,06
  • Průměrná čtenost 740x
Vystudovaný ekonom střední školy s praxí ve výrobní sféře.

Seznam rubrik